Оригінальний MT-09 став абсолютно новим видом японського мотоциклу, якій повернув справжнє хвилювання та чисті емоції у світ мотоциклів. Він надихнув понад 50 000 європейських мотоциклістів приєднатися до сім'ї Hyper Naked. Тепер з’явився абсолютно новий MT-09, створений, щоб стати частиною Темної сторони Японії!
889- кубовий 3-циліндровий двигун із рідинним охолодженням, легший, швидший і потужніший, з більшим крутним моментом за менших обертів. Нова система впуску й вихлопу видає прекрасний звук, який посилює відчуття прискорення. Нові паливні форсунки підвищують ефективність, а оптимізовані передаточні числа та вдосконалене зчеплення A&S поєднуються з більш високою потужністю двигуна, який відповідає стандарту EU5.
Абсолютно новий дизайн компактної алюмінієвої рами, відлитою під тиском за технологією CF,- сучасний погляд на компоновку Deltabox. Підвищений рівень жорсткості шасі для поліпшеного відгуку, стійкості та збільшення динамічного вікна для їзди. Оновлений задній маятник, легке й тонке шасі та більш спокійні відчуття.
Повністю регульована вилка з діаметром 41 мм працює з оптимізованими параметрами, які відповідають характеру компактної нової рами та зменшують схильність до нахилу, забезпечуючи більш плавну та контрольовану їзду. Нові налаштування задньої підвіски і оновлений важель, який відповідає абсолютно новому маятнику з високою жорсткістю.
Сучасна гальмівна система нового MT-09 обладнана радіальним переднім головним циліндром, який здійснює лінійну подачу гідравлічного тиску на 4-х поршневі супорти, установлені на подвійних 298-міліметрових передніх дисках, забезпечуючи чудові гальмівні показники. Це лише друга серійна модель Yamaha, в якій використали цю передову технологію, створену на основі гоночного досвіду.
Дизайн нового покоління МТ веде лінійку Hyper Naked у нове десятиліття. Мінімалістичний нейкед дизайн відмовляється від непотрібних корпусних деталей і використовує лише раму й структурні компоненти, щоб виразити легкість та спритність, тоді як нове покриття рами кольору Crystal Graphite підкреслює функціональну красу механічних деталей.
Компактна і красива 6-функціональна одинарна LED-фара створює потужне ближнє і дальне світло з чудовим розсіюванням і м'якими контурами, приємними для ока. Одинарна LED-фара головного світла надає абсолютно новому МТ 09 по-справжньому характерне обличчя нового покоління, а бічні LED габаритні вогні проектують фірмовий знак у вигляді літери Y, який гармонує зі світлодіодною задньою фарою.
Швидке перемикання швидкостей забеспечує неймовірне прискорення потужнішого 889-кубового двигуна CP3. Функція пониження передачі дає змогу більш плавно перемикати передачі, завдяки чому зберігається стійкість шасі навіть на поворотах, забеспечуючи більшу керованість під час уповільнення.
Нові ковані диски Spin Forged, які важать на 700 г менше, ніж в попередній моделі, надають шасі надзвичайну спритність, зменшуючи момент інерції ззаду на 11 %. Ця зменшена непідресорена вага також покращує характеристики підвіски та сприяє вражаючій підвищенню паливній економічності на 9 %.
Розроблений на базі YZF R-1, новий компактний 6-осьовий блок IMU керує високотехнологічними допоміжними електронними системами МТ 09, серед яких чутлива до нахилу система Traction Control (TCS) із 3 режимами, система Slide Control (SCS), система Life Control (LIF) та система Brake Control (BC). Завдяки цій найкращій у своєму класі електронній технології керування абсолютно новий МТ 09 гарантує максимальний контроль в різних погодних умовах та на різних поверхнях.
На кольоровому 3,5-дюмовому TFT-екрані знаходяться тахометр у вигляді шкали, яка змінює колір піл час збільшення та зменшення обертів, а також годинник, показники палива, середнього пробігу, температури охолоджуючої рідини, температури повітря та індикатор перемикання передач. Перемикачі на кермі дають змогу легко змінювати екрани та інфомацію, а також регулювати параметри додаткових автентичних обігрівачів рукояток Yamaha.
Трансмісія | Постійного зачеплення |
---|---|
Кількість швидкостей | 6 |
Двигун | 3-цилиндровый, 4-тактный, с жидкостным охлаждением, DOHC, 4 клапана на цилиндр |
Об'єм двигуна (см.куб.) | 890 |
Потужність двигуна (к.с.) | 119 л.с. (87.5 кВт) @ 10 000 |
Споряджена маса (включаючи повну заправку маслом і паливом), кг | 189 |
Витрати пального, л/100 км | 5 |
Тип гусениці | Camoplast® |
Запалювання | Транзисторне TCI |
Головна передача | Ланцюг |
Система змащування | Мокрый картер |
Система запуску | Електростартер |
Максимальний крутний момент, Нм | 93.0Нм (9.5кг-м) при 7,000 об/мин |
Кількість циліндрів | 3 |
Висота, см | 119 |
---|---|
Довжина, см | 209 |
Ширина, см | 79 |
Колiсна база, см | 143 |
Мінімальний дорожній просвіт, мм | 135 |
Тип | Мотоцикли |
Об'єм паливного бака, л | 14 |
Передній багажник, кг | 1 |
Висота сидіння | 825 |
Об’єм масляного бака, л | 3.5 |
Передні гальма | Гідравлічний дводисковий |
---|---|
Задні гальма | Гідравлічний однодисковий |
Тип рами | Діагональна |
Система задньої підвіски | Маятникова |
Система передньої підвіски | Телескопічна вилка |
Хід передньої підвіски (мм) | 130 |
Хід задньої підвіски (мм) | 122 |
Передня шина | 120/70 ZR17M/C (58W) |
Задня шина | 180/55 ZR17M/C (73W) |
Для входу в кабінет введіть ел. пошту або телефон та отримайте код авторизації.
До вашого облікового запису прив'язаний номер телефону, який не є номером українських операторів, відправка на цей номер неможлива
Ви можете скористатися функціоналом із заміни номеру телефона
Для цього натисніть на кнопку нижче
Некоректна адреса електронної пошти
Не отримали код? Надіслати код повторно